Eventos deportivos.

Regata: I Regata Concello de Cariño – Circuito Norte
Datas: 27,28 de Agosto 2022
Clase: Optimist
Están programadas seis probas para os dous grupos, Optimist Regata e Optimist Escola. Tres probas o sábado 27 e outras tres o domingo 28, podendo celebrarse unha máis o sábado a criterio do Comité de Regatas. As probas terán lugar na Praia da Basteira de Cariño ou no exterior do porto, en función do parte meteorolóxico.
O horario será o seguinte: a primeira saída do sábado terá lugar ás 14 horas, mentres que a primeira do domingo será ás 12 horas. A entrega de trofeos terá lugar o domingo ás 17:00h.
O Circuito Norte e unha actividade para a iniciación en regatas por parte das escolas de vela dos clubes participantes; Club Náutico Ría de Ares , Club de Vela Fluvial As Pontes , Club Grupo Bazán de Ferrol e Club do Mar Cariño .

Regata: II Trofeo – Presidente Andrés Díaz Fraguela
Datas: 3,10 de Outubro 2021
Clase: Optimist
Trofeo orientado á introducción as regatas por parte dos rapaces/as da escola de vela, con unha participación de 8 patróns.

I Trofeo - Presidente Andrés Díaz Fraquela

Regata: I Trofeo – Presidente Andrés Díaz Fraguela
Datas: 13,20 e 27 de setembro 2020
Clase: Optimist
Trofeo orientado á introducción as regatas por parte dos rapaces/as da escola de vela, con unha participación de 16 patróns.

Regata: III TROFEO Concello de Sada – Regata Circuito Norte
Datas: 5 de Noviembre 2022
Lugar: ALAMAR Sada.
Trofeo orientado á introducción as regatas dos rapaces/as das escolas de vela dos clubes partiticipantes, cunha participación de 19 regatistas en el Grupo Regata, .
Clubes participantes: Club Maritimo de Oza, Club de Vela Fluvial As Pontes, Club Náutico Ria de Ares. Alamar Sada Vela Ligera, Vela Grupo bazan (Ferrol) e Club do Mar Cariño.

Regata: XII Regata de Vela Ligera «Ría de Ferrol
Datas: 25 y 26 de Junio 2022
Lugar: Ferrol.
Organizada por: ACRD Grupo Bazán – S. Vela
Categoría: Autonómica

Datas: 12,13 de febreiro 2022
Clase: Optimist
Lugar: Sección Vela Grupo Bazan – Ferrol.
Trofeo orientado á introducción as regatas dos rapaces/as das escolas de vela dos clubes partiticipantes, cunha participación de 29 regatistas.
Clubes participantes: Club de Vela Fluvial As Pontes, Club Náutico Ria de Ares. Alamar Sada Vela Ligera, Vela Grupo bazan (Ferrol) e Club do Mar Cariño.

Datas: 15,16 de enero 2022
Lugar: ALAMAR Sada.

Datas: 20,21 de novembro 2021
Clase: Optimist
Lugar: Club náutico Ria de Ares.
Regata 2021 Ares Resultado Final

Regata Circuito Norte - Clase Optimist

Datas: 28,29 de agosto 2021
Lugar: Lago de As Pontes
Regata 2021 As Pontes Resultado Final

Regata: XXXIII Regata Multiclase General Gabeiras – Memorial Carlos Aguiar
Datas: 10 e 11 de agosto 2019
Clase: Laser Radial
Patrón: Breo Casás Otero
Posto: 4º posto

XXXIII Regata Multiclase General Gabeiras - Memorial Carlos Aguiar

Noraboa Breo!! e moita forza para seguir entrenando.
#clubdomarcariño, #sailing, #velaligera, #cariño

Tódolos/as alumnos/as que participen nos cursos de formación, e estean interesados, poderán optar a formar parte do equipo de regatas tanto de Vela Lixeira coma de Remo do Club do Mar Cariño.

Únete ó noso equipo!