Altas Socios

Queres facerte socio/a do Club do Mar Cariño?

Cubre o documento que está á vosa disposición na web, podes enviárnolo cuberto ao correo electrónico clubdomarcarino@gmail.com Asunto: ALTA SOCIO. Ou entregalo a calquera membro da directiva.

Canto custa a cota de socio?

A cota de socio é un donativo que se entrega ao Club para promover o seu principal obxectivo, que é o fomento das actividades náutico-deportivas.
Na actualidade deseñáronse dous tipos de socios, para que as persoas que non teñen familiares ao seu cargo e non participen nas actividades formativas do club podan seguir promocionando a actividade e ser SOCIOS do CLUB a un prezo reducido.

Socio familiar:

Especial para familias, permite aos membros dunha mesma familia (pais, nais – fillos, fillas / avós, avoas – netos, netas) desfrutar dos deportes náuticos con nós.
Idade máxima dos descendentes: 21 anos, agás nos casos de persoas con diversidade funcional ou dependentes, que non ten límite de idade.

• Descontos en actividades con monitor.
  • Saídas en familia sen monitor.
  • Participación nas actividades sociais.
  • Participación na toma de decisións do Club.
  • Cota 60€ anual.
  • SOLICITUDE INSCRICIÓN DE SOCIO_gal
Socio individual:

Abono para persoas que queren apoiar esta actividade, e desfrutar dos deportes náuticos.
Saídas sen monitor.

Unha vez cuberto podes asinalo co teu certificado dixital ou tamén podes asinalo de xeito manual e envialo ó seguinte enderezo:

Club do Mar Cariño

Av/da Constitución s/n